Nog 36 dagen

Hallo allemaal!

Het is nog 36 dagen wachten totdat ik ga vertrekken naar de USA. Ik heb er heel erg veel zin in!

Voor mij begon het avontuur al een beetje met het invullen van allemaal formulieren zodat de organisatie een gastgezin voor mij kan zoeken. Nadat ik dit had verstuurd was het wachten op een gastgezin. Ik heb 3 maanden moeten wachten voordat ik het langverwachte mailtje kreeg, eindelijk was bekend wie mijn gastgezin zou worden. Nu heb ik veel contact met mijn gastgezin en het lijkt heel leuk.

Twee weken geleden was het wachten op de examenuitslag, ik moest slagen anders zou ik niet naar Amerika mogen gaan. Maar... ik ben GESLAAGD! Nu heb ik alle zekerheid dat ik naar Amerika ga en kan ik mij goed voorbereiden op het vertrek.

Afgelopen zaterdag heb ik een bijeenkomt van STS gehad, hier vertelden sommige studenten over hun jaar in Amerika. Ik vind het leuk om hun verhalen te horen en nu krijg ik nog meer zin om te gaan. Maar helaas is het nog niet zover, over een paar dagen ga ik naar Amsterdam om het visum op te halen en ik moet nog wat spullen kopen.

Laat het avontuur maar beginnen, ik ben er (bijna) klaar voor!

Liefs,

Julie

Reacties

Reacties

Margot

Ontzettend leuk om je via je blog te kunnen volgen over je avontuur in Amerika!!! Heel spannend allemaal!!
Dikke kus!!

Suwanna

Heel veel plezier!

Rianne

Heel veel plezier Julie!
We gaan het zeker volgen. Ben benieuwd na je mooie verhalen.
Succes en geniet!!!!!
Liefs Rianne en Nick

Monique

Julie heel veel plezier en geniet ervan ...dikke kus.????

Corinne Sieljes

Hoi Julie, ik heb je helemaal gevolgd met het vliegtuig tot Kansas, geweldig.. Heel veel plezier en geniet enorm
Liefs Corinne

Jelle

Evenals alle andere volgers zijn we super blij dat je dit allemaal mag meemaken. Het zal je leven enorm verrijken. Geweldig en we genieten mee.

Liefs, Jetske en Jelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!