Homecoming

Hoi iedereen,

Het is alweer een maand geleden sinds ik weer een blog heb geschreven. De tijd vliegt echt voorbij! In de tussentijd zijn er niet heel veel dingen gebeurd, gewoon elke dag naar school, elke dag basketbal training en op dinsdagen en vrijdagen heb ik een wedstrijd. Als we een thuiswedstrijd hebben dan moeten de Junior’s meehelpen in de concessions, wij moeten dit doen zodat we niet te hoeven betalen als we naar prom willen. Je moet 40 uur hebben gewerkt om niet te hoeven betalen voor prom, ik heb nu 18 uur maar ik vind het wel gezellig om in de concessions te werken. Het basketbal seizoen duurt tot eind februari en dan begint de softbal en track seizoen. Als ik kleren en schoenen voor softbal van iemand kan lenen dan ga ik softbal spelen en anders ga ik track doen.

Vorige week vrijdag hadden we de homecoming game, we hadden gewonnen! Vorige week zaterdag hadden we de homecoming dance. Ergens in December zijn we gaan shoppen voor een homecoming jurk, ik was toen niet geslaagd voor een homecoming jurk maar wel voor een prom jurk. Ik heb toen de homecoming jurk van een vriendin geleend, die had ze vorig jaar gekocht voor homecoming en die kon ik van haar lenen.

Ik zal even vertellen hoe de dag was met de homecoming dance. Rond 3 uur kwam de nicht van mijn host zusje om ons haar en make-up te doen. Rond kwart voor 7 kwam een groepje vrienden naar ons huis om foto’s te maken, daarna zijn we naar de homecoming dance geweest. Die duurde van 9 tot 11 uur, dat was niet zo lang dus we zijn naar het park geweest na de homecoming. Dat was gezellig! Alleen mijn host zusje was aan het schommelen op de schommel met hoge hakken aan en toen stootte ze haar voet op de grond. We zijn toen om 4 uur in de ochtend nog naar de EHBO geweest om te zien of er niks ergs aan de hand was. Ze heeft het verzwikt, is gelukkig niet heel erg maar het was wel schrikken!

Het is alweer begin februari dus dat betekend dat ik nog 4 maanden heb te gaan, de tijd gaat super snel! Ik wil ook wel weer graag naar huis maar ik wil mijn leven hier ook niet achterlaten… Dat gaat moeilijk worden!

Dit was mijn blog voor deze keer,

Heel veel liefs,

Julie

Reacties

Reacties

Imke

Weer super leuke dingen gedaan! Geniet van je paar laatste maanden daar :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!