Thanksgiving and Black Friday

Hoi iedereen,

Het is al weer een hele poos geleden sinds ik een blog heb geschreven en in die tijd is er al weer een hele hoop gebeurd! De titel zegt het al... Thanksgiving and Black friday is net geweest maar ik ga eerst over de andere dingen vertellen.

Het volleybalseizoen is al een poosje geleden afgelopen en het basketbal seizoen is net gestart. Ik speel ook basketbal, om te proberen of ik het leuk vind en... het is leuk! Alleen de conditite trainingen zijn wel super zwaar, heel erg veel rennen omdat je met basketbal ook veel moet rennen. Het is soms ook wel lastig omdat ik de regels nog niet weet maar dat komt vanzelf wel. Mijn eerste wedstrijd is 2 december, dat is al best snel! Ze zijn met de basketbal ook veel sportiever en fanatieker dan met de volleybal.

Ik ben met Veronica naar de bioscoop geweest om de film Fantastic Beasts te zien en het is een super leuke film! Ik heb hem inmiddels al 3 keer gezien; met Veronica in de bioscoop, in de Drive-In en met school in de bioscoop. Ik ben met school naar de bioscoop geweest want iedereen die goede cijfers haalt mocht mee naar de bioscoop om Fantastic Beasts te zien. Dat was super gezellig! Zoals jullie hebben gelezen ben ik weer naar de Drive-In geweest, dat was weer super gezellig! De Drive-In is altijd super leuk, ook al word het nu wel best koud.

Van Billy en Jackie heb ik een vroeg kerstcadeau gehad, dit waren tickets om naar het concert van Carrie Underwood te gaan, dat was zoo gaaf!! Veronica en ik zijn er samen heen geweest, voordat we erheen zijn gegaan hebben we wat liedjes geluisterd zodat ik een paar liedjes van haar ken. Carrie Underwood kan zo goed zingen en ze heeft leuke liedjes! Het was echt heel gaaf om het mee te maken omdat het mijn eerste concert was.

Donderdag was het Thanksgiving, de hele familie was naar ons huis gekomen om samen een Thanksgivingdiner te hebben. Dat was heel gezellig! Er was zo veel eten want iedereen nam wat mee. Billy en Jackie hadden een grote kalkoen gekookt en die smaakte echt super lekker! Na het Thanksgivingdiner ben ik met Mandie gaan Black Friday shoppen. We zijn op donderdagavond gaan shoppen en vrijdag in de ochtend. We waren om 5 uur in de ochtend opgestaan zodat we in de rij konden gaan staan, dat was echt superkoud want de temperatuur was bijna tegen het vriespunt. Het was super druk maar niet zo druk als ik had verwacht.

Vandaag hebben we de kerstbomen opgezet en we hebben het huis versierd in kerst style, hier versieren ze hun huis altijd na Thanksgiving dus wij hadden het vandaag al gedaan. Best gek want het is nog niet eens december.

Dit was mijn blog weer voor deze keer!

Dikke kus, Julie

Reacties

Reacties

Axxx

Wat een mooi verhaal weer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!