Springbreak

Hoi iedereen!

Het is alweer meer dan een maand dat ik mijn laatste blog heb geschreven, ik kan het maar niet geloven want de tijd gaat zo ontzettend snel. Ik heb nog iets meer dan 2 maanden te gaan totdat ik in het vliegtuig naar huis zit, ik wil echt niet vertrekken want het is hier veel te leuk! Gelukkig is het nog niet zover, dus ik kan nog even lekker genieten van mijn laatste maanden hier.

Deze week hebben we Springbreak, dit is een week vakantie. Ik ben met mijn hostfamilie 3 dagen naar Texas geweest. We zijn gisteren weer terug gekomen. Het was een 12 uur lange rit en het is raar om te beseffen dat je 12 uur rijdt naar Texas en je bent nog steeds in Amerika en als we van Nederland 12 uur zouden rijden dan zitten we ergens in Frankrijk. Dat was best gek om te beseffen. We verbleven in een zeehuisje van familie van mijn hostvader. In Texas heb ik super leuke dagen gehad, de eerste dag zijn we met de ferry naar een eiland gevaren en we zijn daar rondgelopen en we hebben gezwommen in de zee. De tweede dag zijn we naar een groot schip geweest waar Amerikaanse vliegtuigen opstonden die zijn gebruikt in oorlogen, dat was heel gaaf om te zien. Het schip was ook super groot! We hebben ook weer even in de zee gezwommen. De derde dag hebben we het rustig aan gedaan en we zijn gaan inpakken voor de rit van de volgende dag. Texas is super mooi, het deed mij ook een beetje aan California denken omdat er overal palmbomen stonden en het leek op scenes van een film, het was super mooi! Het is ook gek om te zien dat Kansas en Texas zoveel verschillen.

Inmiddels is het basketbalseizoen al afgelopen en het softbalseizoen is begonnen. Ik heb dan ook mijn eerste trainingen gehad en het is echt heel erg leuk! Ik vind het leuker dan de basketbal en maandag hebben we al de eerste wedstrijd. Het gaat echt zo snel! De tijd vliegt echt voorbij... Op 22 april heb ik Prom en daar heb ik echt heel erg veel zin in! Ik heb mijn jurk al want die had ik in December al gekocht toen we aan het kijken waren voor Homecomingjurken.

Het weer is hier heel erg lekker, steeds rond de 25 graden en dat in Maart! In Texas was het een beetje warmer. Nu komt de regen met bakken uit de lucht maar de voorspellingen zijn nog steeds lekker warm.

Dit was mijn blog voor deze keer!

Liefs van Julie

Reacties

Reacties

Imke

Super leuk weer om te lezen! Veel plezier de laatste 2 maanden, geniet er nog even van :)

corinne sieljes

Ja lekkerrrrr 25 graden...wauw...Neem het straks maar lekker mee!!!.
Heerlijk zon weekje vakantie...Super..Fijn dat jullie zo genoten hebben...
Geniet nog van je laatste paar weken..
Liefs Corinne

Margot

Geweldige blog weer Julie!!! Geniet nog maar lekker!! Xxxxxx

Julia

Super leuk om te lezen! Ik ben echt jaloers op het weer daar. Geniet nog van je laatste 2 maandjes en succes met softbal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!