Spiritweek and homecoming

Hoi iedereen!

Weer even een kleine update vanuit het grote Amerika. Deze week was het spiritweek en maandag was het 'scrabble day'. Mandie, Veronica, Celine en ik hebben het woord boom in het Engels, Duits en Nederlands op onze shirts gedaan. Iedereen had een letter, we hadden het woord boom gedaan omdat we een woord moesten hebben dat vier letters in het Engels, Duits en Nederlands had. Het moest vier letters zijn omdat we met z'n vieren waren en dit was het enige woord wat we konden bedenken. Aan het einde van de spiritweek geven ze een prijs aan wie de mooiste per dag was gekleed en op de maandag hebben wij gewonnen! Ook hebben we schoolfoto gehad, bij de schoolfoto moest je staan in plaats van zitten. Dat vond ik best raar omdat ik ben gewent om te zitten bij een schoolfoto.

Gisteravond was het homecoming, dit was een casual homecoming, dus zonder de jurken. Die is pas ergens in januari. Het was super gezellig met iedereen! We hadden allemaal neon kleren aan en er was neonlight bij de dance. Alleen helaas hebben de Eagles wel verloren :( Het is zo leuk om bij de football games te kijken want iedereen is altijd heel erg enthousiast en iedereen kleed zich in de kleuren van de school, dit keer dan in neon, en iedereen doet facepaint. Dat vind ik echt zo leuk!

Vanavond gaan Mandie, Veronica en ik waarschijnlijk naar de drive-in horror films kijken omdat het bijna halloween is. Daar heb ik heel veel zin in, alleen als het gaat regenen gaat het niet door dus ik hoop dat het droog blijft :)

Dit was mijn kleine update voor nu!

Liefs van Julie

Reacties

Reacties

Imke

Heee Julie wij moesten dit jaar ook staan bij de schoolfoto! Dat was vet gek!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!