2 maanden in Amerika

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik precies twee maanden in Amerika! Het gaat al veel beter met mij dan in de eerste maand. In de eerste maand had ik veel heimee en het Engels was heel vaak lastig maar ik heb bijna geen heimwee meer en het Engels gaat ook al een heel stuk beter dan eerst! Op school blijft het Engels soms wel lastig omdat de leraren moeilijke woorden gebruiken maar het gaat al een beetje beter. Ik merk nu ook dat ik al helemaal gewent ben hier, ik heb nu een dagroutine wat ik door de weeks heb en dat vind ik heel fijn! De dagen gaan nu ook veel sneller voorbij dan eerst omdat het nu veel leuker is en je hebt al meer vrienden gemaakt waar je meer lol mee kan maken.

Op school hebben we een tornado oefening gehad, dit is net zoiets als een brandoefening maar dan voor een tornado. We moesten met de hele school naar de kelder van de gymzaal toe. Toen we daar inzaten vroeg ik aan iemand of de hele school hierin zit en dat was ook zo! Er waren super weinig mensen, je kan het vergelijken met klas 4 in mijn school in Nederland. Maar ik vind het wel fijn dat ik op een kleine school zit want je kent iedereen en je word veel betrokken bij activiteiten.

Gisteren was er een Fall-fest in Udall (Udall is het plaatsje waar ik woon), daar ben ik de hele dag geweest. In de ochtend ben ik met Billy en Jackie chicken and noodles gaan eten en daarna zijn we naar de parade gaan kijken. Veronica liep daarin mee met cheerleaden en ze speelde in de schoolband, ik vind het zo leuk om de schoolband te horen spelen want het klinkt altijd leuk! Er was een kleine kermis met attracties waar Veronica, Mandie en ik na de parade heen zijn geweest. Er was een attractie waar Veronica en ik heel erg vaak in zijn geweest, dit was een attractie wat heel vaak ronddraaide. Wij daagde de man uit die de attractie bestuurde want hij zei dat je niet in kar nummer 3 wil want daar moest iedereen in overgeven, dus Veronica en ik zijn daar in geweest voor 45 minuten en we waren niet eens duizelig. Na die rit zei de man tegen ons dat we zo vaak mochten als we wilden zonder te betalen omdat we niet hadden overgegeven en hij vond het leuk om ons in de attractie te zien zitten.

Morgen heb ik sportfoto's, dit is hetzelfde als schoolfoto's maar dan voor de sport. Dinsdag heb ik weer een thuiswedstrijd, daar heb ik veel zin in!

Dit was mijn blog voor deze keer,

Liefs van Julie

Reacties

Reacties

Suwanna

Hoi Julie, super tof dat je het zo naar je zin heeft! Geniet er maar van, want voor dat je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje, haha.
Liefs, Suwanna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!