Halloween en veel meer

Hoi allemaal!

Het is al een hele poos geleden sinds ik weer een blog heb geschreven, bijna een maand... In de tussentijd is er een hele hoop gebeurd! Ik heb alleen bijna nooit tijd om een nieuwe blog te schrijven omdat ik super veel dingen doe.

Met school zijn we naar een andere high school gegaan en daar was een soort economische beurs waar je je toekomst ging opbouwen aan de hand van het beroep dat je wil gaan doen. Dat was leuker dan ik had verwacht!

Ik ben ook al weer naar drie American football wedstrijden gaan kijken, twee waren een uitwedstrijd en een was een thuisgame. De twee uitwedstrijden waren super koud! Een keer was het rond de 4 graden, brrr... Iedereen had dikke vesten aan en dekens over zich heen omdat het zo koud was. De Eagles hebben helaas alle wedstrijden verloren maar het blijft super leuk om ze aan te moedigen en om er naar te kijken! Voor de thuiswedstrijd heb ik met het koor van school voor de wedstrijd begon het Amerikaanse volkslied gezongen, dat was een leuke ervaring! Donderdag hebben ze de laatste wedstrijd en dan is het seizoen voor American football al weer voorbij, helaas :( Zelf heb ik al de laatste wedstrijd gehad van de volleybal, die hebben we gewonnen! Ik vind het super jammer dat het seizoen al over is want het ging super snel voorbij! Met een paar weken gaat het basketbalseizoen beginnen en daar heb ik zin in!

Mijn gastgezin neemt me overal mee naar toe, we zijn naar een rodeo geweest, dat was een super leuke ervaring! Echt typisch Kansas met de paarden en de stieren. Ik ben ook met Jackie, Veronica en Celine naar de bioscoop geweest om naar de film Carrie te kijken. De bioscoop was een super mooi gebouw, we zaten op het balkon en we konden de film goed zien. Het was een horrorfilm maar het was niet super eng. Gisteren zijn Billy, Jackie en ik naar een cross country wedstrijd gaan kijken van Veronica alleen het was een rit van 3,5 uur heen en terug! We hebben dus in totaal 7 uur gereden om 30 minuten Veronica te zien rennen, dat is best gek want in Nederland zou je dit niet snel doen. De rit was super mooi, het landschap is hier overal zo verschillend! Onderweg zijn we een paar keer gestopt om foto's te maken. Gisteravond had Billy een optreden met zijn band, daar zijn we ook naar gaan kijken, dat klonk super leuk. Volgensmij heb ik in bijna elk restaurant in de buurt gegeten want Veronica neemt me mee naar elk restaurant zodat ik alles kan uitproberen :)

Omdat het deze maand Halloween is zijn Veronica, Mandie, Trevor, Christian en ik naar forest of fear geweest. Dit is dat ze een route in een stuk bos hebben afgezet, deze route moet je dan aflopen en dan gaan verkleedde mensen je laten schrikken en ze hebben allemaal dingen neergezet om je bang te maken. Dit was enger dan ik had verwacht! Zaterdag ga ik met Veronica en Mandie naar worlds of fun, dit is een attractiepark die ze hebben omgezet in de style van Halloween, daar heb ik super veel zin in! Vandaag heb ik een verjaardagsfeest en dan gaan we pompoenen versieren en dingen van maken. Volgende week hoeven we maar 4 dagen naar school want op de vrijdag zijn we vrij :)

Dit was mijn blog voor deze keer, ik zal proberen om wat vaker een blog te schrijven!

Liefs, Julie

Reacties

Reacties

Monique Bouwman

Hoi Julie
Jeetje wat doe je allemaal leuke dingen zeg.
Wel allemaal leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Zo krijgen we een beetje een idee wat je daar allemaal doet.
Geniet er lekker van...dikke kus van ons.

Groetjes Monique

Imke

Super leuk dingen weer gedaan! En heel leuk dat Veronica en je gastgezin je meenemen naar zoveel dingen :)

Corinne Sieljes

Hey Julie, leuk al die griezeldingen met de Halloweentijd...hihihi..
Wat leeft dat daar in Amerika he?..Wat leuk dat je straks gaat Basketballen, een echte sportvrouw.
Het mooie weer is bij jullie dus ook wel voorbij.
Wat mooi om te lezen dat je het heerlijk naar je zin hebt.
Geniet er maar lekker van.Was weer een mooie blog
Groetjes van ons.Corinne..xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!