Prom

Hoi iedereen!

Het is al bijna tijd om naar huis te gaan... Nog een maand en dan zit ik in het vliegtuig naar huis... Om eerlijk te zijn wil ik echt niet naar huis, ik zie er heel erg tegenop om afscheid te nemen... Gelukkig is het nog niet zover.

Vorige week zaterdag heb ik prom gehad, dit was zo ontzettend leuk! In de ochtend hebben we geholpen om alles klaar te zetten voor de dance. Rond 11 uur zijn we begonnen met hair & make-up. Om half 4 was de promenade en om 6 uur was de dance, dit was zo ontzettend leuk! Iedereen zag er zo mooi uit en we hebben zoveel plezier gehad!! De dance eindigde om 11 uur, vanaf 11;30 tot 3;30 was de afterprom, voor de afterprom zijn we naar All-star sports geweest. Hier kon je van allerlei spellen spelen, lasergamen, karten en nog veel meer. Dit was ook heel erg leuk! Ik zou het zo graag allemaal weer over willen doen!

Vorige week hebben we 4 wedstrijden gehad, waarvan 1 was een JV wedstrijd. Ik mocht alle twee wedstrijden van JV spelen en het was heel erg leuk! Helaas hebben we wel verloren maar dat maakte niet zoveel uit.

Gisteren ben ik met Cristina, Celine en Veronica naar de mall geweest, dit was super erg gezellig!

Volgende week heb ik 2 wedstrijden, een choir concert en een pre-departure meeting. Een drukke week dus!

Dit was mijn blog voor deze keer en misschien wel de laatste keer voordat ik terug vlieg,

Heel veel liefs van Julie

Reacties

Reacties

Peter

Wat fijn om te lezen dat je het zo ontzettend leuk hebt. Maar wij zijn heel blij als we je weer zien!!!!!

Julia

Echt jaloers op je prom! Je zag er echt super duper mooi uit! Ik mis je! Heel veel plezier nog de komende maand!

Imke

Super leuk weer! Geniet nog van je laatste paar weken :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!